Jak podziękować stałym klientom za współpracę?

Wiele firm ma stałych klientów, na których zawsze mogą liczyć. Kupują oni produkty danej firmy i korzystają z jej usług. Małe i średnie przedsiębiorstwa bardzo cenią sobie takie osoby, ponieważ często zapewniają im one płynność finansową.

Słodycze w ramach podziękowania

kosze ze słodyczamiJednak by ta współpraca nadal przebiegała wzorcowo, również firma musi się nieco wysilić. Jak potencjalny przedsiębiorca może podziękować swoim stałym klientom? Najczęściej tacy klienci dostają kupony zniżkowe i bony rabatowe. Jednak tak naprawdę tego typu rzeczy dostajemy wszędzie. Możemy nawet otrzymać je od firm, z którymi nie łączy nas ścisła współpraca. Dlatego warto pójść o krok dalej. Można bowiem wręczać takim klientom kosze ze słodyczami. Są one bardzo uniwersalne, a jednocześnie wyrażają wdzięczność. Słodycze lubi praktycznie każdy z nas. Dlatego jest to zazwyczaj prezent bardzo trafiony. Poza tym nie muszą się tam znajdować tylko słodycze. Można włożyć jakieś wino, dobrej jakości sery itp. Z pewnością klient doceni to, że firma zabiega o niego i jest mu wdzięczna za dotychczasową współpracę. Takie kosze można zakupić już gotowe, ale można również samodzielnie je skomponować. Wiele firm internetowych oferuje różnego rodzaju produkty, które mogą zostać przez nich ozdobnie zapakowane. Koszt takiego prezentu nie jest wysoki. Głównie uzależniony jest od tego, co dana osoba zechce w nim umieścić. Jest to jednak bardzo wymowny prezent, który zachęca klientów do dalszej współpracy. Buduje również pozytywny wizerunek firmy.

Dziś bardzo często firmy chcą podziękować stałym klientom za to, że ci niezmiennie trwają przy nich. Dlatego kupują kosze wypełnione po brzegi słodyczami, by okazać swoją wdzięczność. To miły gest w stosunku do osób, które tak naprawdę budują tę firmę.

Top