Ewidencja czasowa pracowników

Razem z moim mężem od wielu lat prowadzimy bardzo dobrze prosperującą firmę consultingową, która nastawiona jest przede wszystkim na rozwój. Wkładamy bardzo dużo wysiłku w udoskonalanie naszej firmy, które bardzo pielęgnujemy. Firmę tą otrzymałam od mojego ojca, jest ona u nas przekazywana z pokolenia na pokolenie. Ja osobiście zajmuję się nią od około dwudziestu siedmiu lat.

Jak wprowadziliśmy system ewidencji czasowej naszych pracowników

ewidencjonowanie czasu pracyW tym roku postanowiliśmy zmodernizować nasze zasoby ludzkie. Bardzo często wydawało nam się, że jednak pracownicy mogą wychodzić dużo wcześniej niż ich etap zakłada lub też w sposób znaczący spóźniać się do pracy, co oczywiście nie zostało bez echa w firmie. Niestety zaliczyliśmy przez to bardzo duże straty materialne, co okazało się pod podliczeniu wydajności naszego całego zespołu. Przed tym badaniem nawet nie zdawaliśmy sobie z tego sprawy. Bezzwłocznie postanowiliśmy zrobić w firmie event pod znacząca brzmiącym tytułem – ewidencjonowanie czasu pracy. Zaprosiliśmy specjalistę od urządzeń, które planowaliśmy wprowadzić. Miały one oczywiście za zadanie ewidencję pracy naszych pracowników. Urządzenia były bardzo profesjonalne. Nasz wykładowca był także bardzo dobrym fachowce w swojej dziedzinie oraz zasłużonym już na scenie między narodowej coachem, zajmującym się gospodarowaniem czasem w trakcie pracy. Wykład odbył się w naszej sali konferencyjne, która zlokalizowane jest w hotelu, należącym także do naszej firmy. Zaprosiliśmy wszystkich pracowników.

Nasz event o ewidencji czasu pracy został przez wszystkich przyjęty z entuzjazmem. Całej naszej firmie zależy przede wszystkim na wydajności i produktywności, za czym idą oczywiście premie pieniężne. Po wykładzie zakupiliśmy cały system do ewidencji czasu pracy pracowników.

Top