Artykuły dekoracyjne jako fundament home-stagingu

W żargonie branży zajmującej się nieruchomościami home-staging zajmuje specjalne miejsce w związku z tym jak ważny jest to proces. Każdy, kto zajmuje się sprzedawaniem nieruchomości, z pewnością spotkał się z tym określeniem. Oznacza ono nic innego jak przygotowanie nieruchomości do sprzedaży przy wykorzystaniu kilku chwytów. Jakich więc?

Znaczenie artykułu dekoracyjnego w sprzedawanym mieszkaniu

artykuły dekoracyjneJednym z nich są przedmioty, które umożliwiają przygotowanie specjalnej sceny dla potencjalnych nabywców. Artykuły dekoracyjne pozwalają nadać pustej przestrzeni charakteru i skusić zainteresowanych do wyobrażenia sobie tego w jaki sposób mogłoby wyglądać wnętrze nowo nabytego mieszkania. Cały proces uzależniony jest od tego w jakim stanie znajduje się mieszkanie, jeśli to oceniane jest bardziej na 3, aniżeli na 4+ to wymagane jest użycie nowych mebli, obrazów oraz pewnych akcesoriów, które pozwolą w lepszy sposób rozumieć potencjał przedstawianej przestrzeni. W niektórych przypadkach stosuje się także korektę bądź pełne odmalowanie ścian – barwa wiele znaczy. W przypadku mieszkań, które wymagają poświęcenia mniejszej uwagi zazwyczaj podczas home-stagingu wykorzystuje się niewielkie przedmioty przeznaczone do dekoracji przestrzeni. Specjaliści, którzy zajmują się tego typu pracą, wyróżniają m.in. poduszki, koce, zasłony, obrazy, lampiony oraz sztuczną zieleń. Zdarza się także, że osoby profesjonalnie trudniące się takim zajęciem wykorzystują także mniejsze krzesła, stoliki oraz dywany.

Sprzedaż nieruchomości jest prosta tylko z pozoru, pomimo tego, że obecnie rynek jest bardzo chłonny. Największym problemem jest stworzenie wyobrażenia obcowania z nieruchomością w głowie klienta, zawsze jest to najlepszy argument. Nie byłoby to możliwe gdyby nie ozdabianie przestrzeni przy pomocy dekoracji.

Top